brigittevisser.reismee.nl

De eerste stap is gezet!

Vandaag heb ik de bevestiging van mijn reis ontvangen, wat een geweldig idee dat ik deze spannende reis nu echt ga maken. Dit staat al erg lang op mijn verlanglijstje en nu komt het er echt van!

De route en de planning is:

Amsterdam - St. Petersburg, 3 dagen in St. Petersburg

Met de nachttrein naar Moskou, 2 dagen in Moskou

Met de Transmongolië Expres naar Jekaterinenburg, 3 dagen in Jekaterinenburg

Met de Transmongolië Expres naar Ulaan Baatar, 2 dagen in Terelj National Park, slapen in een Ger-tent en een dag wandelen door het NP. Daarna 2 dagen in Ulaan Baatar.

Met de Transmongolië Expres naar Beijing, 5 dagen in Beijing.

Beijing - Amsterdam.

Tijdens iedere tussenstop en in iedere stad heb ik allerlei excursies geboekt. Op die manier zie ik zoveel mogelijk van alle drie de landen waar ik door reis.

Ik heb er nu al zin in!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours