brigittevisser.reismee.nl

Visum aanvragen

Vandaag de formulieren ingevuld om de visa voor 3 landen aan te vragen.

Maar liefst 9 pagina's met vragen! Van mijn naam tot de gegevens van mijn werkgever. Uiteraard mijn geboortedatum en paspoortnummer, maar ook de plaatsen die ik in Rusland ga bezoeken en de datum dat ik Mongolië binnen reis en de datum van vertrek uit Mongolië. Voor China moeten ook de gegevens van de ziektekostenverzekeraar worden ingevuld en op dat formulier moet de datum in omgekeerde volgorde worden genoteerd.

Gelukkig heeft Tiara Tours gezorgd voor een uitgegreide toelichting bij ieder formulier. Vooral voor het Chinese formulier is dat wel handig (zie foto).

Met het invullen van deze formulieren ben ik weer een stapje dichterbij de reis. Volgende maand de formulieren samen met mijn paspoort opsturen naar Tiara Tours en dan maar afwachten of ik de visa ook echt krijg.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours