brigittevisser.reismee.nl

Ik mag!

Hoera! Zojuist heb ik de officiele reispapier ontvangen. Inclusief drie prachtige stempels in mijn paspoort, dus nu ben ik officieel welkom in Rusland, Mongolie en China. Ook de vliegtickets, hotelvouchers en excursietickets zijn binnen. Compleet met een volledige uitleg van locaties waar ik me mag melden, of waar ik word opgehaald. Er kan niets misgaan na zo'n voorbereiding. Tiara heeft er zelfs voor gezorgd dat bij de reispapieren een woordenlijst zit in alle drie de talen, zo kan ik me wellicht met de lijst en mijn point-it boekje nog een soort verstaanbaar maken ook. Nog 12 nachtjes slapen....

Reacties

Reacties

Jan

Lijkt me een rustig gevoel. Heerlijk voor je
Kn

Marian van Essen

Go for it girl!

Willy Kemp-Oorschot

Brigitte wat heb ik met interesse je reisverslag tot nu toe gelezen. Wat had ik dolgraag met je mee gegaan maar helaas. Kom gezond weer terug en o ja prachtige foto's.
Groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours