brigittevisser.reismee.nl

Cuba, dag 18

Dag 18

Wat een deprimerende toestand is dit hotel zeg! Een enorm complex met een doolhof aan gangen als in heel oude schoolgebouwen, donker en kaal. Alles is vervallen en oud. Het buffetrestaurant is in een enorme kantine en het eten is gewoon niet echt goed. Jammer dat dit de afsluitende locatie van onze vakantie is, want we hebben zo genoten van kleurrijk Cuba. Dit laatste hotel is een beetje een afknapper en dat terwijl de hotels tijdens de reis eigenlijk steeds beter werden, we hoopten de opgaande lijn door te zetten, maar helaas :-)
Maar we hebben vandaag wel genoten van een lekkere dag aan het prachtige strand. De zee is zo blauw als hij hier hoort te zijn en het water is warm. Het was heerlijk om een hele dag niets te doen en alleen maar te luieren en cocktails te drinken op je strandbedje, haha we gaan de mojito's nog missen in Nederland.
Het weer is hier hetzelfde als we in de eerste week meemaakten: In de loop van de dag zie je de wolken boven de oceaan langzaam opbouwen en rond 4 uur in de middag breekt er dan een enorm heftig tropisch onweer los. Na een paar uur heftige tegen wordt het weer droog en zelfs na al die regen koelt het nauwelijks af, dus zitten we gewoon buiten.
Morgen spullen pakken en op weg naar huis, op weg naar de kleinzoon-to-be ook echt fijn!

Jan

In de afsluitende alinea van de vorige dag benoemde je het hotel als een all-inclusive Cuba style. Daar had je andere gedachten bij denk ik. Jammer dat zij daar andere gedachten over hebben. Goede en veilige reis terug.

Tineke

Goede reis he en lekker naar je kids en kleinkid(s) terug.

Marian van Essen

Das 'n beetje jammer deze afsluiting. Maar ik als lezer heb weer erg genoten van je reisverhalen! Leuk om te lezen hoe ze daar leven, hoe het er uit zie. En hoewel ik dingen herken uit verhalen van Saskia heb ik zeker ook nieuwe dingen gelezen. Bedankt voor deze vakantie, op naar de volgende! ???????? goede reis en welkom thuis????????????????????????????????

Marian van Essen

Die vraagtekens zijn bloemen! ( maar die worden vertaald in ???!)

Ingrid

Heb zojuist alle reisverslagen gelezen in een keer, top!
Geen creepy critters daar?
Goede reis terug en welkom thuis.

Tiara Tours