brigittevisser.reismee.nl

Wandelen in Ierland

Morgen is het zover, de wandelreis door the Wicklow Mountains in Ierland gaat beginnen. De koffer staat gepakt klaar, de nieuwe wandelschoenen en wandeljas zijn ingelopen en getest. Het huis is opgeruimd, de boodschappen gedaan, dus huis en haard zijn er klaar voor.

De weerberichten in Ierland zijn niet echt geweldig, maar ach....het land is niet voor niks zo mooi groen. Ik ben benieuwd naar de reisgenoten, want ik heb een singles-reis geboekt deze keer. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen, voordeel van een reis met singles is dat ik deze keer zomaar zonder extra toeslag een eenpersoonskamer heb.

Maar nu moet ik eerst nog even de lekkage van de vaatwasser en de afvoer het hoofd bieden, getverderrie, dat is geen leuk begin van de vakantie! Ik draai morgen de watertoevoer gewoon dicht en zet de vaatwasser op non-actief en dan trek ik toch gewoon de voordeur achter me dicht. Over 2 weken kijk ik dan wel verder.

Ronald

Veel plezier!!! Vandaag zijn we door de regen heen ook droog over gekomen, gaat daar vast ook lukken (en anders maar niet)

Have fun!! X

Jan

Veel plezier, goede reis en achter elke regenbui schijnt ook de zon. (Wat een wijsheid👏👏👏👏👏👏)
Een stevige 🐻Knuffel

Marian van Essen

Ik kijk weer uit naar je prachtige, beeldende verhalen!

Ingrid

Echt blij dat ik weer mee mag genieten van jouw Ierse avontuur, dankjewel. Have mucho fun!

Paul en Loes

Leuk dat je weer een blog bijhoudt; reizen we vanaf ons strandbedje in Algarrobo Costa met je mee. Zijn we ook nog een beetje actief 😜
Goede reis en heel veel plezier.
Groetjes van ons.

Lia visser

Leuk dat je zo´n mooie wandeling gaat doen.
Ik wandel ook veel dus bij deze± Succes en ga ervan genieten

Tiara Tours