brigittevisser.reismee.nl

Schotland, here I come

Yes ik mag weer, opnieuw een mooie reis maken. Deze keer heb ik een reis geboekt door Schotland, vanmiddag vertrek ik naar IJmuiden om vandaar de boot te nemen naar Newcastle en morgenochtend ga ik dan beginnen aan een treinrondreis langs allerlei steden en mooie gebieden in Schotland. Morgenavond ben ik in een hotel in Edinburgh om mee te beginnen.

In Nederland wordt het weer een warme dag, in Schotland lijkt de temperatuur zo rond de 20 graden te liggen, dat zal even wennen zijn. Maar ik ga veel moois zien, lekker wandelen en weer avonturen beleven. 

Via dit reisblog ga ik mijn verhalen weer 'optekenen', wie het leuk vindt om te volgen: welkom. Ik heb er 'zin an'. 

ps, als je geen zin hebt in mijn verhalen, haal dan even je naam van de mailinglijst. Dan word je niet meer lastiggevallen met mailtjes.


Reacties

Reacties

Jan

Goede reis en ik weet zeker dat je zult genieten.?

Ingrid Knobbe

Fijne reis gewenst! Het is genieten van jouw reisverhalen, alvast dank.

Marian van Essen

Hoi Brigitte, ik kijk nu al uit naar jouw verhalen, dit keer vanuit Schotland! Have fune met hopelijk leuke mensen! Fijne dagen!

Paul en Loes

Hoi Brigitte......heel veel plezier....goede reis..... wij proberen je verhalen te volgen vanuit Egypte .

Olga

Laat maar komen hoor die verhalen! Reizen we een beetje met je mee. Heel veel plezier en mooie reis toegewenst.

Anja

Wat leuk Brigitte dat we je weer kunnen volgen! Heel veel plezier en geniet ervan ❣️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours