brigittevisser.reismee.nl

Bredene

Dag 5, Blankenberge-Bredene

Nog nooit eerder van Bredene gehoord, maar vandaag ben ik ernaartoe gewandeld. Een mooie tocht, nadat ik Blankenberge achter me liet eerst een stuk door de duinen, wel steeds met het geluid van de weg vlakbij. Daarom koos ik er na een korte tijd voor om over het strand verder te gaan. Heerlijk gelopen en in no-time was ik De Haan al voorbij. Ik had me voorgenomen om na dit plaatsje op een rustig stuk strand lekker uitgebreid te picknicken en te zonnebaden. Maar helaas, toen ik me geinstalleerd had begon het te plenzen! Toch mijn broodje even gegeten, we moeten de suikers wel bijhouden hè! En daarna maar weer op pad. Zodra ik het strand af was werd het droog, grrrr.
Maar goed, van De Haan naar Bredene was nog een klein uurtje dus ik ben maar doorgelopen naar de camping. Lekker gedoucht en de was gedaan, wat kun je met kleine dingen blij zijn.
Na een poosje rust heb ik de wandelsandalen maar eens aangetrokken, mijn lijf voelt stijf dus ik moet een beetje blijven bewegen. Ben het badplaatsje ingelopen, geloof me Bredene is de lelijkste badplaats die ik ooit gezien heb! Het strand ligt achter de spoorlijn van de kusttram, er is één grote straat om te ‘flaneren’, maar die straat deel je wel met alle auto’s dwars door de stad. Ik was er snel klaar mee. Dus na een lekkere burger bij Moeder Lambik ben ik maar terug gegaan naar mijn tent. Lekker vroeg slapen vanavond.

Reacties

Reacties

Tineke

Slaap lekker dan straks?

Wilma Sanders

Slaap lekker brigitte

Marian van Essen

Hahahaha......wat ‘n tegenvaller voor je...eerst eten in de regen en dan dat lelijke strand.....Zo zie je maar dat het niet overal even mooi en aantrekkelijk is.....!
Voor zo lekker slapen en morgen gezond weer op!
Groet Marian

Marleen

Ik heb de neiging om zo’n reis te romantiseren maar jij houdt me met je verhaal wel met de benen op de grond. Slaap lekker Brigitte, morgen wordt het weer mooi weer.

Masja

Bredene: lelijkste badplaats ever!
Genoteerd.

Willy

Ik wil zo graag met je mee, maar helaas dat komt er nooit meer van.Dus doe ik het maar met je verhalen.
Die zijn informatief en humoristisch ik zie alles voor mij.
gelukkig komen er nog meer.
Groetjes..

Monique

Welterusten ??

Ellen

Wat een leuke tocht maak je Brigitte. Respect voor de km's die je maakt! Heerlijk om je belevenissen mee te lezen. Veel plezier en succes op je verdere reis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours