brigittevisser.reismee.nl

Le Tréport

Dag 20 Le Treport


Tja, gisteren heb ik uitgebreid die witte kliffen bewonderd, maar vandaag moest ik er natuurlijk overheen! Wat een avontuur was dat zeg, af en toe recht omhoog en omlaag. Over hekken klimmen (met rugzak op) en er soms onderdoor (met rugzak even af). Hilarisch en prachtig tegelijk, helaas alweer in de regen dus het uitzicht was minder weids dan het zou kunnen zijn. De route ging over de kliffen, door weilanden, door het bos en weer door boerenland. Ik denk dat Frankrijk heel Europa van mais kan voorzien hoor, wat staat er veel hier.
Ik heb niet veel kilometers gemaakt vandaag, maar des te meer hoogtemeters, haha, volgens mijn stappenteller heb ik vandaag 51 trappen beklommen.

Bij aankomst op de camping, een mooie municipal deze keer met fatsoenlijke sanitaire voorziening, snel de nog natte tent opgezet. Alweer met regen! Het weerbericht zegt dat het vanavond, vannacht enmorgenochtendnog steeds regent, maar dat het daarna echt beter wordt. Ik blijf hier daarom een extra nachtje, dan hoop ik dat allesmorgenmiddaglekker droogt en dan kan ik maandag weer verder.

Ook gebruik gemaakt van een paar droge middaguren en even Le Treport ingelopen. Wat fijn dat dit weer een stadje is waar iets te beleven valt. Ook de camping is zoals gezegd goed, er is zelfs een restaurant waar ik vanavond ga eten. Langs de Franse kust lopen betekent soms dat je blij mag zijn dat er een camping is die plek heeft, kieskeurig kun je niet echt zijn. Dat maakte dat de laatste paar dagen de camping of echt heel smerig en chaos was, of helemaal in de middle of nowhere lag. En als je lopend bent betekent ook dat alles wat je ter plaatse wilt doen lopend moet. Soms is dat gewoon echt onhandig. Daarom ben ik nu blij met deze camping, met een Carrefour om de hoek en een leuk stadje erbij.

Enne....in de haven alweer zeehonden gespot, deze keer zwemmend en vissen vangend. Superleuk!

Reacties

Reacties

Masja

Zo, dit was vast één van de meest intensieve routes! Fijn dat je het dit keer getroffen hebt met de camping en de directe omgeving. En je mag er ook nog een extra dagje van genieten. Top!

Manon Nagelkerke

Leuk om je te volgen!! Stoer van je hoor, chapeau!??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours