brigittevisser.reismee.nl

Klaar voor vertrek

Vandaag de laatste werkdag, nou ja een halve dan, achter de rug. Alle dringende werkzaken zijn geregeld.

Ook het huis is helemaal aan kant, de tijdelijke bewoners c.q. hondenoppassers kunnen er zo in. Heerlijk idee dat Bentley gewoon in zijn eigen huisje kan blijven en dat er goed voor hem gezorgd gaat worden.

Mijn tas is gepakt, uiteindelijk toch een kleinere versie dan ik eerst gedacht had, gelukkig maar want het moet heel wat kilometers mee gesjouwdgaan worden. Ook de rugzak met handbagage is helemaal klaar.

Nog even inspiratie opgedaan met de fotocollage die ik bij mijn 50e verjaardagsfeestje kreeg, heerlijk om alvast een beetje in de stemming te komen.

Dus voor iedereen die heeft bijgedragen aan deze reis zeg ik nu alvast heel hartelijk dank, want het is zover! Morgen om 9.00 uur komen mijn lieve zus en zwager me ophalen om me af te zetten op Schiphol en om 12.45 uur vertrekt de KL1395, met mij op stoel 18A naar St. Petersburg.

Nog 1 nachtje slapen.....Jullie horen van me

Reacties

Reacties

paul en loes

Lieve Brigitte
Eindelijk is het dan zover! Je hebt er lang naar uitgekeken en nu ga je beginnen aan je droomreis. Tof dat je dit helemaal alleen gaat doen...je hebt het verdient :-)! Ga ongelooflijk genieten en wij gaan je verhalen met veel plezier volgen! Liefs van ons uit Vianen. p.s. Slaap lekker vannacht....hopen maar dat dat gaat lukken...al die voorpret houd je vast uit je slaap!

Ina

Heel veel plezier Brigitte. Hoor tzt ook wel live je verhalen. Kom gezond weer terug, liefs, Ina

Ronald

Heeeeeel veel plezier op de reis van je leven!! Ik ga je op de voet volgen.. Spreekwoordelijk dan want het is echt een eind lopen!

Geniet!!!! Hvj x

Jan en Tineke

Ook langs deze weg wensen we jou een hele goede en uitzonderlijk mooie reis. Geniet ervan
Kn

Danja

Ik vind het zo gaaf lieve tante!!! Ik weet zeker dat je met volle teugen zal genieten! Nu al benieuwd naar je eerste verhaal, ik hou je site in de gaten!!!

Liefs,

Je nichtje!

petra

Heel veel plezuer en zal af en toe een kijkje nemen.

Martin en Angela

Ruim op tijd hebben we Brigitte afgeleverd op Schiphol. Als het goed is vliegt ze nu en is over 3 uurtjes al in St. Petersburg.

Frans

Leuk om op deze manier iets mee te maken van de reis,
wie ver reist kan veel verhalen zegt men, dus dat komt goed uit, een goed start toegewenst en ik lees mee..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours