brigittevisser.reismee.nl

Sangatte

Dag 11 Sangatte (of Zandgat)


Vandaag een kleine wandeling, maar 8km. Dat heeft alles te maken met het feit dat Albert, Amber en Joas vandaag komen. Voor hun campertje is niet zomaar plaats op de campings die je graag zou kiezen. Maar op deze, camping des Noires Mottes wel. Dus was ik alom 11 uurop de plaats van bestemming, haha.

Sangatte ligt bovenop de kanaaltunnel en je kunt hier dus echt The White Cliffs of Dover zien vanaf het strand. En de hele dag weer van die grote passagiersschepen die op en neer varen. Ik snap wel dat de migranten deze plek uitkozen voor hun hoop op een reis naar Engeland.

Al met al was het vandaag eigenlijk alweer een rustdag, want 8 km wandelen is natuurlijk niks? Maar zolang het dit prachtige weer is, is geen enkele dag een straf hoor. Ik word al lekker bruin.

Reacties

Reacties

Tineke

Ook lekker toch een korte wandeling, bruin worden en je kids straks om je heen. Maak er een paar mooie dagen van?

Lia

Geweldig om te lezen hoe het je af gaat. Ik ben ook een wandelaar maar zo’n uitdaging zou ik toch niet zo snel aangaan! Top hoor

Danielle

Veel plezier met je familie!!

Ronald

Veel plezier daar met elkaar!!

Marleen

Haha 8 km is natuurlijk niks zegt ze dan olijk.
Je hebt mij wel nieuwsgierig gemaakt naar deze streek van Frankrijk inmiddels.
Leuk dat je bezoek krijgt! Geniet ervan.

Edwin

Zal morgen wel een heel ander verhaal worden ?
Doe ze de groeten!
Knuffel uit Nantes

Puck

Lekker even familie op bezoek! Veel plezier!

Bert

Gezellig! Ook dat is genieten, maar dan weer anders!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours