brigittevisser.reismee.nl

Equihèn Plage

Dag 13 en 14. Equihèn-plage

Deze zaterdag en zondag spijbel ik. We waren de slechte, vieze camping zo zat dat we op zaterdag ‘s ochtends vroeg in de auto zijn gestapt om een stuk door te rijden naar het zuiden. We hadden op internet een leuke camping, mét zwembad gevonden maar zij doen niet aan reserveren. Dus moesten we er op tijd zijn om een plekje te veroveren. Het was echt te ver voor één dag wandelen, dus ben ik lekker meegereden. Daardoor was ik ineens ‘s middags aan het strand om zandkastelen te bouwen. Het waaide nog steeds flink, maar tegelijkertijd was het niet koud. Dus het was steeds trui aan en trui uit.

Op zondag hadden we het plan om te gaan zwemmen, dus bikini’s en zwembroeken aan en gaan. Het zwemmen was van korte duur....KOUD!!! Dus na het middagdutje hebben we een kasteel (van echte ridders, haha) bezocht en een wandeling door het marais gemaakt. En verder hebben we lekker gechilled, boekjes gelezen, de was gedaan. Zodat ik morgen weer klaar ben voor de volgende wandeletappe en Albert, Amber en Joas hun route terug richting Belgie gaan zoeken.

Marianne

Je hebt wel pech met het weer en campings, zeg! Wordt nu vast beter!

Elsbeth

Wat gezellig en spijbelen - maakt toch niet uit? Dat lijkt me nou zo heerlijk, even geen ‘moeten’!

Jan

Scheelt weer een slok op een borrel. Goede reis verder want je je hebt hopelijk nieuwe energie opgedaan.??

Carlasmeels.

Nou toch leuk om met joas zandkastelen te bouwen.en nu weer aan de wandel.??‍♀️

Bert

Spijbelen;typisch onderwijs!! Je bent lekker vrij om lekker te bepalen wat je wil; wandelen of lekker niet ; zwemmen of toch maar lekker niet ( te koud!) en morgen , alleen als je zin hebt toch of niet. In ieder geval veel plezier !!!

Marleen

Wat heerlijk om te spijbelen en zandkastelen te bouwen! Goh je bent morgen alweer 14 dagen onderweg, een goede tocht morgen

Tiara Tours