brigittevisser.reismee.nl

Berck-Plage

Berck-plage

Kan iemand de weergoden daarboven vertellen dat ik het best leuk zou vinden als de zon gaat schijnen en het ietsje warmer wordt? Hopelijk wordt het dan bij jullie ook fijner weer, zou mooi zijn hè Lia?

Vanwege de weersvoorspelling heb ik voor vanavond een chambre d’hôte geregeld. In het mailcontact met de eigenaar vertelde ik dat ik vanaf Etaples kom lopen. Toen stuurde ze mij meteen een sms dat er ook een trein gaat en dat ze me wel van het station wil oppikken, want het was wel 15 km, hahaha.

Maar uiteindelijk heb ik veel meer km gelopen. Vanmorgen begonnen met een grote brug om de Canche in Etaples over te steken, daarna via Tourquet-Paris-Plage weer naar het strand en via die route naar Berck-Plage gelopen. Vandaag eens niet de kortste weg genomen, maar de toeristische. Mooi hoor! Tourquet-Paris-Plage en Etaples zijn beiden leuke toeristische plaatsen. Vooral in Tourquet, veel winkels en vertier. In totaal weer 27,5km. Morgen toch echt maar een kortere afstand zoeken, want dit moet je niet iedere dag van de week doen.

Maar goed, ik zit in een prima chambre d’hote (da’s Frans voor b&b) in een joekel van een kamer. Dus nu even geen tent opzetten en weer inpakken, maar gewoon lekker douchen en omkleden. Dan ga ik daarna maar eens terug naar de boulevard om zeehonden te spotten. Volgens mijn gastvrouw Brigitte zijn die er volop.

Reacties

Reacties

Masja

Ooooooh lekker! Een douche en een bed. Ik zou zeggen: Geniet! Na 27 km lopen heb je dat verdiend!

Jos

Het stuk wat je nu doet, is waar Gerard en ik twee jaar geleden ook waren (maar dan met de auto). Er komen nog heul veul andere mooie plekken aan!

Marleen

Zo dat is een flinke afstand wat je gelopen hebt. Gastvrouw Brigitte ik dacht dat lees ik vast niet goed. Hier begon het zonnig maar ging het ook plenzen, zelfs gehageld heeft het.
Ik duim voor je voor beter weer.

Lisette HHK

Hey Brigitte. Wat een geweldig avontuur is dit en wat leuk is het om je hier vanuit mijn luie stoel te kunnen volgen! Je gaat lekkerrr! X

Monique

Jeetje wat een avonturier ben je toch.... Ik reageer niet elke dag maar geniet volop van jouw reisverhalen. Groot gelijk dat je af en toe even de luxe van een droge plek, douche en echt bed opzoekt. Daar heb je vakantie voor!! Geniet maar lekker verder en ik zal om mooi weer vragen voor je ;-)

Bert

Knap werk , die afstanden hoor en dan ook nog regen ..... maar dat je van doorzetten bent..... dat wisten we. En laat je steeds weer zien. En de zon, die komt! (Ik heb helaas niet zo’n direct lijntje met de weergoden, werkt hier nml. Ook niet.....!!?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours